mandag den 2. juli 2012

Østrig!


Ohhh... så er det ikke lang tid til jeg sidder i en bil på vej mod østrig!.. vi køre 04:00 - 04:30 tirsdag morgen.. :O

Jeg har ikke vendet mig til tanken om jeg skal blive der neden uden nogle jeg kender ved min side.. kun hende som ejer gæstehuset! :3
Det er uvirkeligt at tænke på!.. Mig alene på egne ben i et andet land, skal finde nogle nye venner som forstår ens syge humor.. finde virkelige venner man kan stole på!.. måske finder man en flirt.. OSV
JEG KAN IKKE VENDE MIG TIL TANKEN! xDD


Ohh... men det skal sku nok blive godt! ^-^
glæder mig til ferien med familien!.. og til alle de spændende ting vi skal se! (som jeg har set før xD) men det er nice at se/opleve igen!^^ for det er nogle uforglemmelige oplevelser! :33

bla. is/drypstens hulen, Hitlers sommerhus, bjergbestigning, det kæææmpe badeland med rent bjerg vand, Wien, det dejlige varme vejr, Den gamle Kirkegård i en lille by i alperne, og ja... der er alt for mange ting til jeg kan huske dem alle! ^-^

Men det vil os sige at fra kl 04:00 vil jeg ikke være på computern/mobilen før der er gået 2 uger! :3
Men der bliver alt for meget at tænke på så kommer ikke til at savne de elektroniske ting som er blevet hverdagen i verden... OTL
Men det er kun sundt jo!! :DD

Klokken er nu 18:08.... og jeg mangler stadig nogle få ting jeg skal pakke, og ting som skal gøres! :3
men tager lige en lille pause fra det! ^^
har ikke lavet andet end at pakke siden lørdag.. :i

og alle de folk som man skulle sige farvel til! O..o
Der er alt for mange! xD<3

Kommer sku til at savne folk her i DK!:3<3 

I har bare at skrive til mig tit!!... og samme vil jeg gøre!... :i

Men vis jeg ikke svare har jeg nok travlt nede i gæstehuset!.. men så svare jeg jo bare senere! ^-^<3

Ohhh.... skal nok til at slutte! :3 
kom lige i tanke om jeg skal have lagt musik over på min Ipod! O...o

Skriv gerne til mig på mobilen inden klokken 04! :33<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar