mandag den 25. juni 2012

H-huh?


Endelig færdig med eksamen!... ohh det var sku os på tide.. det har været den væreste månede!.. ._.
ingen søvn, stress, trist, nede, for lidt tid, og jeg ku blive ved!..
Glad for det er overstået, hader sådan noget lort med karakter! det er så nedværdigende!... O.o

Man ser 120 folk skrive 'Jeg fik 12?!? :DD' på fb, og så sidder man som en af de dumme med andre karakter og beskylder sig selv!

*Jeg er dum
*Hvordan kan det være jeg er nået så langt når jeg er så dum?
*At nogle kan holde mig ud
*Nogle siger jeg er dum, måske har de ret
*Jeg gider ik lytte til dem!.... eller jov...  OTL
*Hvorfor for er jeg så dum?!

og det bliver ved!.. og mit humør falder bare mere og mere for hver lorte karakter man får.. jeg hader det!... det er ligesom en rids i ens personlighed for hvergang det sker!!
Fuck Samfunds måde at dele folk ind i grupper!

*Du er god, du kan få de jobs du virkelig ønsker dig!


*Du er fucking dårlig, du kan tage det lort de andre ik gider have!

Nogle gange har jeg lyst til at tage langt væk.. ligge mig til at sove og kun vågne når jeg ved det er over og gå tilbage din min drømme verden igen når det triste/skidte begynder igen!..
-Skænderier
-Diskutioner
-Sorg
-Alt det lort som ødelægger ens humør eller andet ved en!
-Mobning
-Problemer
- følsen af man er alene

Når det sker lukker jeg alle ude.. svare ik folk som skriver sætter mig til at game.. så jeg ik kan se folk skriver, svare kun dem jeg holder af, self svare jeg dem som jeg plejer så de ik ligger mærke til noget.. men de fleste af mine glade smiley'er forsvinder self...

Teknisk set er jeg ik bange for at dø.. kun bange for at efter lade folk i sorg, og når jeg tænker mig om er jeg meget heldig i forhold til folk som er meget værre stillet end mig.. og de kæmper!.. så hvorfor sku jeg give op? Pff... jeg giver sku ik op om så det gald mit liv.. jeg har ik brugt 15 år af mit liv på at være stærk og kæmpe.. så hvorfor smide det væk igen?? (:
Nææh  :
Så let slipper i sku ikke af med mig!


Nu vil jeg tage min computer med ind på mit værelse og høre høj musik samtidig med at jeg vil ryde op!
sutere i alt det tøj jeg ik gider bruge og give det til mig søster som faktisk elsker det tøj jeg går i.. O.o
og smide de ubrolige skole papir ud jeg ik skal bruge mere, det ligger bare og fylder alligevel.. ^-^












Ingen kommentarer:

Send en kommentar