søndag den 22. juli 2012

Stop det!..... for min skyld?


Hvorfor gør du det overhovedet??... 
DET HJÆLPER IKKE 
det har jeg sagt til dig!..... hvorfor gør du det så!? OTL

Det hjælper overhovdet ikke på noget, det laver kun din krop om til en grim kødklump med streger.. ://
og det ønsker jeg ikke sker!.. 

så vær sød at stoppe dig selv NU.. 

det går galt, vis det er opmærksomhed.. så gå ud og råb lidt i byen, bare lad vær med det... OTL

uanset hvad så hjælper det andet ik! x__x

Og jeg skriver kun det her fordi jeg ikke ønsker det vil ske..

og ja jeg virker sur nu!..
men det er jeg så os!!
fordi du gør det selvom du ved det ikke hjælper!



Det hjælper ligeså meget at slå dig selv i hovdet.. 
=
INGENTING, det efter ladet kun en ordenlig hovdepine 


og den hovdepine vil være der FOREVIGT


Forstår du mit budskab... du skal leve med den hovdepine hele dit liv
og
du vil hade din krop mere end du gør..
men vis du hader den
overholder du overhovedet vores aftale??
om at træne??
jeg træner
30 mavebøjninger om dagen, i går tog jeg 60 
og 10 armbøjninger
og løb/gik en tur i skoven i 2 timer.. 
DET hjælper.. ik det andet

jeg ved du er ked fortiden og det her ikke gør det bedre..
men håber du vil tænke over det jeg skriver
fordi vis jeg ikke kunne lide dig skrev jeg det ikke
jeg skriver det fordi jeg holder af dig
Forhelvede... LYT TIL MIG<3

Vis det var det... Så var jeg os begyndt på det..
jeg har MANGE grunde til det!
Og du skal være glad for du ikke er i mit hoved nogle gange
for det er SORT & ubehageligt at være..
I sær når jeg får de nedture som findes hos mig.. 

SÅ jeg har os en grund til det!
men gør jeg det!?
NEJ
ved du hvorfor?
Fordi det ikke hjælper en skid
efterlader kun klamme ar
som ikke gør det pænere..

Og desuden jeg ved dine forældre ikke er søde fortiden.. 
men det er ik en grund til at starte på sådan noget pis
Lort..

Jeg kommer kun vidre ved at snakke og det skal du os gøre!!!!
HØRE DU MIG?! T_T 
SNAK!...

snak!.....snak...

snak....

Jeg elsker dig forhelvede, men nogle ting kan jeg bare ikke have
og det ved du..
så stop det... ellers ved jeg ikke hvordan mit hovde vil blive... 

Det Skader Lige så meget MIG som det Skader DIG


Håber du tænker over det søde, og undskyld fik det her gjorde dig ked..
men jeg er mindst lige så ked af det.... :// 
Elsker dig<3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar