mandag den 23. juli 2012

Lossing..


Jeg følser at Danmark er ved at slippe mig... .__.

Anko og Nalle hygger sig sammen, og er i englang for 2 gang sammen... og mig alene igen ._.

Jeg føler at vis jeg holder Danmark i hånden, ville DK bare slippe min hånd mens jeg hænger ved uden at slippe, men det er svært når det følses som om alle slipper mig, bare fordi jeg er i Østrig.. det er ikke fair!.. T_T

Og Jeg tænker på ALLE mens jeg er her nede, nogle mere end andre fordi jeg spikulere om de overhovedet savner mig??..


Det følses som om da jeg kørte over grænsen til tyskland, sluttede mit liv i Danmark.. og begynder i Østrig...
Jeg har da fundet over 20 dejlige mennesker at være sammen med... men de fleste suucks til engelsk og jeg sucks til tysk.. OTL

Bare Pls... lad vær med at slippe mig bare fordi jeg er her nede!!....
Det er hårdt nok i forvejen.. :_: <3
Pls... Skriv til mig så tit som muligt, så ved jeg at jeg ikke er glemt, at i ikke har glemt mig... efterladt mig ..

Wolle har jeg ikke hørt fra siden d. 2 i denne månede... og har ikke ku få kontakt til ham, i dag fik han så internet igen of skrev på min væg han savnede mig!.. det gjorde mig glad, jeg var ikke helt glemt ved ham! c:
Hah, og mine tanker har os været lidt bekymret for ham.. men nu ved jeg han har det godt.. (:


Men Pls... for guds skyld ikke glem mig... Jeg kommer ligesom til bage til Danmark igen for helvede!..
og det er sjældent nogle fra DK overhovedet skriver med mig.. andet end min familie.. ._.

Jov Kiba skrev i går at han os savnede mig!^^ og når jeg kom hjem skulle vi være sammen! (:
det gjorde mig os glad.. og det jeg ikke har snakket så meget med ham her fortiden også skriver han, det gjorde mig glad.. (:

Men føler stadig jeg langsomt midster Danmark... ://

Ingen kommentarer:

Send en kommentar