tirsdag den 24. juli 2012

Kærlighed?!


IGEN?!... why mee? :33

Jov det er da rart at have en varm følse inden i hvergang man ser personen, sommerfuglene i maven når man ser hans 'Moped' køre mod skuret hvor man sidder med alle de andre.. Hans smil, brun i huden, brune øjne, mørke hår.. alt.. det er da skønt.. Vis man vidste man kunne få ham.. og det kan jeg ikke..

Han er sikkert en af dem som ALLE vil have, og så har min hjerne lige set sig forelskede i ham.. OTL
Han virker som den type som alle så gerne vil have.. men han er single.. det hjælperlidt på humøret.. c:

Også er der self en til.. brun i huden, brunt langt hår, brune nærmest sorte øjne, hans smil, og de sø kære øjne!.. :33

1. : 


-he works at stia
-he is 16
-he is not often at park (jov han er så xD)
-he have a moped 
-he was with martin and dominik in school
-He smokes
-Bad to English

2. :

-he is 16 
-He is very easily offended
-he is the biggest chainsmoker i know
-his tung has a fail
-''we all thought '2.' will never find a gf
even his dad said that he thinks he is gay''
-Never had a gf before
-Bad to English

(Undskyld for dårlig engelsk men det er ikke mig som har skrevet det, har bare kopiret det fra en chat xD)


2. ku være en mulighed, men min hjerne har bare set sig fast i 1. ...... og han er næsten umulig for klumpede lille fail agtige mig.. 
og 2. han ryger rigtig meget!.. man ser ham kun et par minutter uden noget i hånden.. men det betyder vil ikke noget gør det?? 

Kærlighed, er da os bare håbløst?! xDD
''Hvad ville andre gøre??... uhm tage den de er faldet mest for?
Men han er næsten uopnålig, vis han ikke kan lide mig.. 
Men vis jeg er.. skal jeg bare have skabt kontakt til ham..
Men jeg tør ikke skrive om jeg må få hans nummer x_x
Og så skal vi nok os lære hinanden at kende
Men han forstår ikke gode engelsk, og mig ikke godt tysk
Og hvad skulle vi lave??
Vis han ikke er den som elsker at hygge, vil han nok ikke gå en dum tur, som jeg så tit gør..
-Tage i svømmebadet 
Nej for har midstet under delen af min bikini.. OTL
-Tage i Kino?.. 
Jeg ville ikke ku forstå halvdelen af filmen.. 
-Hvad så?!
Jeg har ingen ide?.. 
Jeg har brug for hjælp til sådan noget lort her.. ://

Hvad så med nummer 2?
Han ligner mere den type som gider gå en tur..
Så det kunne man?
Men vis jeg ikke er hans type gider han mig nok ik?
-Men han kigger tit hen på mig, og når jeg kigger tilbage kigger han væk?
Det er da et tegn til han kan lide en?? 
Og jeg skal os have kontakt til ham?..
Har add'ed ham på FB men han svare ikke på den.. 
-Måske er han ikke på FB så tit som de andre?
Det håber jeg..
Og når jeg får fat i ham.. Hvordan skal jeg så få hans nummer?
Er for genert til at spørge.. 
og han er os dårlig til engelsk..


Ohhh mit hoved er ved at sprænge af alle de tanker som ikke kan være der inde..... OTL xD
Jeg har bare brug for hjælp.. for jeg er så dårlig til sådan noget her.. .__.

Jeg vil smutte ned til Inge igen og se om hun mangler hjælp.. :3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar