fredag den 16. marts 2012

Wierd Drøm! O.o

Omg.. jeg havde verdens mest underlige drøm ever!... tror jeg har fået Avater && Amnesia på hjernen! O..o

okay her er den:
Mig og en anden jeg ikke kunne se hvem var, cykler på en vej som ligner en i harndrup.. xD
og pludeselig er vi på et sted lignende en grill, og der sidder vi og snakker, så ud af den blå luft kommer der en anden jeg kendte og snakkede med os (vi kendte hinanden) og så snakker vi om en stor udfordrings bane ting... og folk bare forsvandt det hen og ikke kom tilbage.. xDD


Senere snakker vi med en skummel mand som siger ''I skal passe på skyggen, vis den fanger jer vil i ikke vende tilbage til dette sted.'' og det næste øjeblik er vi i en skov (lignende Avatar, bare lige som en tarzan-bane bare ikke så nem) og vi klatre over de ting der ligger i vejen for den vej vi skal.. bag os kommer der en mørk skikkelse efter os!.. og vi løber alt hvad vi kan og den følger efter os.. OTL



like that.. ^^

Når, men vi er rigtig bange for den ofc.. også er vi pludselig på en bro af træ..
og den føre ikke nogle steder hen bare ud i en masse tåge, og fra klippe til klippe.. O..o


ligende det bare som jeg beskrev det.. (:




næste øjeblik er vi i en custom story Fra Amnesia, og vi sidder bag nogle tænder/kasser for at gemme os fra monstret.. og foran os længre fremme kommer skyggen ind af døren for fordi os og genmen søger hele rummet efter os.. (vi er meget bange.. xD) da den går forbi os for anden gang tager vi chancen og løber uf af rummet, og lukker døren hurtigst muligt.. også løber vi bare alt hvad vi kan!!.. og bag os kan vi høre skyggen er i gang med at ødelægge døren.. O..o



en blanding i mellem de to billeder der!... X..x


jeg vågner så ved min mor siger "Mie du skal op nu.. klokken er 07.00" og jeg statte mig op i min seng og tænkte den wierd drøm igennem!..O.o
Og i går så jeg både lidt Amnesia og filmen Avater! xDD
jeg har ikke godt af det!.. jeg får bare total wierd drømme!..O.o

men der er træls jeg ikke kunne se hvem den 3. person var! O.o den 2. var Nalle, ken jeg huske nu, fordi da vi sad i rummet var hun ved at få os afsløret fordi hun skulle snakke! xDD

Nalle din lille Pade! :p

Jov og skyggen som jeg så den/forstillede mig den:

Den er godt nok fra Amnesia.. og hedder Brute.. fuck jeg hader ham! xDD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar