onsdag den 21. marts 2012

Små ting.

Jeg var jo i kolding her i lørdags, fordi vi skulle købe kjole og tøj til Hanne's konfirmation, det var nu meget hyggeligt!^-^
og hun fik købt en sød kjole!.. gid det var mig der skulle konfirmeres igen! x..x 
Der var nogle virkelig flotte klojer!.. damn jeg var solgt! xDD (os selv om jeg ikke lige er kjole typen, men de var så flotte! :O )



Men nok om det, jeg var på en speciel mission!.. om at finde det samme bælte jeg havde fået i fødselsdagsgave.. jeg hang fast i et bord og den gik i stykker >..<
Så jeg måtte bare finde en igen!.. elskede det bælte... og jeg fandt det! 8DD





Så det bælte jeg ødelagde, har jeg bare lavet om til en masse halskæder!.. det bare en bonus! så mangler jeg ikke nogle kæder indtil vidre^-^
+ jeg ELSKER de kors på den!.. 8D<3

jeg fik os købt en selvlysende negllak && en Nøgle-halskæde! 8DD
'(typisk mig at købe sådan noget OTL) 






 Jeg elsker den nøgle!.. kan os bruge den til mit Alois/Ciel in wonderland cosplay, som jeg skal cosplay sammen med Dino.<3 (jeg skal være min elskede Alois! 8D)

det var en vildt hyggelig dag! ^-^
Os selvom jeg lige skulle sætte 'Farfar, på plads' && min pap-søs..  men det skulle virkelig ikke ødelægge min dag! ((:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar