mandag den 26. marts 2012

Hvad fejler folk?

Bitch Please!.... 0.o

Hvad sker der for folk for tiden??.. føler virkelig folk hader mig, men ikke siger noget til mig.. og bare ignorere mig i stedet.  x..X
Hader når folk ikke kan sige hvad f*ck der er galt!.. jeg virkelig hader det!

Og her til hvad der er galt.... :
Vi har emne uge i skolen i denne uge her, og vi er delt ud i grupper alle klasserne sammen (0-9 kl.) jeg er ikke i gruppe med Nalle eller Anko, hvilket jeg har det okay med, har ikke noget i mod det.
Når vi skulle have prøve i biologi, og alle i klassen er der untaget Anko.. undrede mig lidt over det, tænkte bare at hun pjækkede.. og så fokuserede jeg på prøven og gjorde mit bedste! :i
Efter skolen snakkede jeg med nalle til vi kom til cykel-skuret, hvor Anko og Morten stod.. anko snakkede i telefon, mumlede stille 'Hej' fordi jeg ikke ville afbryde hende. (hvilket jeg ellers altid gør xDD)
Spurgte så hanna om hvordan hendes dag var, og i mellem tiden Sagde Nalle like lidt surt ''Kom..'' og jeg var kun i gang med at tage min hjelm på, og Anko og Nalle plejer at være det indtil jeg er klar til at køre/gå med dem. Jeg svare så ''Er ikke lige klar 3 sek'' men da jeg kigger efter dem er de bare gået et godt stykke væk.. jeg kiggede underligt på dem og følte mig ignoreret i den grad!.. Mig og Hanna cykler så ned til dem og de er på vej over vejen, siger ''Jeg køre med det samme.'' og smiler til dem så de ikke skal føle de havde noget med dem at gøre Nalle kigger bare på mig og svare ''Køre du nu?.'' jeg nikker og smiler stadig, hun nikker tilbage og går videre 'Anko' derimod..... Kigger nærmeste ikke på mig, hun går bare videre!... O.o
jeg stod lidt og kiggede vi plejer at sige farvel like med et kram.. de skred bare.. Tænkte bare 'Fuck det!..' og kørte min vej sammen med Hanna, snakkede med Hanna om det på vejen hjem, hun kunne heller ikke forstå den måde jeg blev behandlet på der, hun syntes os det var underligt.

Tænker bare sådan lidt, det Anko gjorde var ret 'snobbet' og ret så dumt gjordt... selv vis hun har en 'dårlig' periode... Finder mig ikke i at blive behandlet på den måde!
Sådan gør venner sku da ikke?!...

Vil meget gerne have en forklaring på den opførelse.. og jeg håber da den er god & virkelig troværdig..
Men vil ikke lade det 'tøse fnider-fnader' ødelægge min dag!..

'Lever' efter den ting som hedder : Behandle andre som du selv vil behandles.
Og det vil jeg bliver ved med...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar