fredag den 6. april 2012

Kærlighed..

(hør den)


Hvorfor er det altid sådan at alle mulige falder for en men bare ikke den men gerne vil have?! ;w;

Lige for tiden har jeg lagt mærketil at der er mange... eller en del.. eller noget!.. som er faldet for mig.. os ham jeg så godt kunne lide før han kom sammen med min lille søster!.. han er nu meget pæn og sød.. men det bare ikke den jeg søger.. OTL
og andre som kan lide mig.. jeg kan bare mærke det på dem det er så indlysende..!
Men det tåbelige er.. at det bare ikke er den jeg er vild med?..

Jeg kan virkelig godt lide ham!.. hans smil, grin, stemme.. og ALT er bare sødt ved ham!.. selv vis han ignorer mig, syntes jeg stadig han er sød og nuttede!.. når han skriver bliver jeg mega glad og hyper.. man kan så tydeligt se vis det er ham der skriver til mig!.. 
jeg plejer bare at kigge lidt dødt i min mobil selvom jeg elsker at få beskeder, så når han skrive selv vis der bare er 'hej' så smiler jeg stort og sommetider griner/fniser jeg og svare så hurtigt som muligt tilbage!
Men mit dilemma er at jeg ikke ved om han kan lide mig.. OTL
En god ven sagde ''Du fortjener en som ligger mærke til dig'' men det gør han da os, han skriver jo til mig og snakker med mig?
og så alle de andre som kan lide mig.. jeg vil ikke såre dem men bliver nød til at afvise dem.. En af dem spurgte mig i onsdags om jeg ikke ville være hans kæreste.. jeg smilte af generthed selvom det var over sms, og sagde 'Hvor er han dum!' samtidig med jeg grinte.. måske fordi det var min søsters ex?o.0 
jeg var ikke glad for at afvise ham men det gjorde jeg!.. skrev jeg syntes han var sød men jeg ikke ville starte et forhold.. på den sødeste måde jeg kunne!.. han forstod mig godt, heldigvis! ^^, 
vi er stadig venner men kan sagtens mærke han kan lide mig.. han nærmeste klammer sig til mig, og vil ikke give slip x..x
Men hvorfor kunne det ikke være ham jeg kan lide?!.. hvorfor??
nok fordi folk syntes det er unormalt, at jeg er underlig, klamt?.. jeg ved det ikke!.. men folk vil ikke rigtig acceptere det.. OTL Jeg er så heldig jeg har nogle så dejlige venner (Nalle og Anko) som forstår mig!.. måske syntes de os jeg er lidt underlig, men de forstår det og støtter mig!<3

Det er bare så tydeligt at se på mig, hvem det er!..

Min hjerne er os virkelig DUM for tiden! >..<
Den ser sig forelskede i alle!.. måske fordi jeg savner en jeg kan ligge ved og føle mig tryk, at gå sammen uden at være flov, en jeg kan græde ved uden den anden ville tænke jeg er ynkelig, en som holder af mig uden at det kun gælder mit udsende, men kan lide min personlighed, en som ikke udnytter mig, en som tør sige til mig face to face 'jeg elsker dig'.. en jeg os kan fjolle rundt med uden det heletiden skal være sukkersødt og ligge sammen 24/7.. en som kan tage en joke og finde ud af hvornår jeg er seriøs og useriøs, en som ikke giver op selvom der er lang vej mellem os!.

Det er det eneste jeg ber om!.. måske det er for meget at forlange, men det er vel det helt almindeligt at man forlanger det?? jeg mener det er vel 'ægte kærelighed'? eller er det bare mig som er forkert på den?
Mit kæreligheds liv er bare røv og nøgler.. alle jeg ikke vil have skal falde i samme fælde som de andre falder lige i den!.. selv nogle af mine gamer venner kan lide mig.. og jeg vil ikke starte noget med dem fordi de er mine VENNER, ikke mere og jeg ønsker ikke mere end det! :i
Anko & Nalle sagde i sjov på et tidspunkt ''Mie du tager bare alle!'' (at alle kan lide mig) vi grinte at det og snakkede videre og har tit spurgt dem hvorfor folk kan lide mig?! ''Det er fordi du er lille og nuttede, sød og pæn'' får jeg som svar.. men hvad hjælper det vis det ikke er den jeg kan lide som kommer til mig??
jeg vil ikke have alle skal falde for mig!!.. jeg såre bare så mange når jeg er i et forhold så! :o

Min tideliger ex Peter hed han.. da jeg kom i et forhold skrev han til mig 'Tillykke....'' tak for shit!.. virkelig glad på mine vejne!.. og så slettede han mig på alt Facebook, skype, msn, League og legends, og andre spil.. Why!?.. her sidste uge var jeg så inde i et spil jeg ikke har spillet i lang tid!.. han var på der ''Hej Mie!! :D'' skrev han blev lidt glad over han skrev til mig igen!.. men det var os det sidste jeg hørte fra ham igen.. OTL


Men anyway.. min forældre vil os kvæle mig vis jeg sagde hvem jeg kan lide og at vi var samme!.. 
Jeg sagde til en fra mig klasse at hun skulle lade vær med at være så liderlig xD (ment som hun har været i seng med en på 19-21.. og hun er 15) og jeg har selv være så meget i mod sådan noget!.. hvad sker der??
jeg har ikke tænkt mig at være sammen på den måde.. af grunde jeg syntes er akavet at sige/skrive.. det er bare min egen lille frygt/hemmelighed jeg har.. og som jeg ikke vil dele med nogle, ik fordi jeg har en sygdom eller noget.. det er bare mig som er underlig vil 'normale mennesker' syntes og kigger dumt på mig.. xD
men jeg kan så godt lide ham!... men vil ikke starte noget.. vis det alligevel slutter når jeg skal til østrig.. Damn kærelighed.. c:
Nu vil jeg høre god musik og kommer op i humøret igen!<3





Ingen kommentarer:

Send en kommentar