mandag den 13. februar 2012

Pain

Det gør ondt, jeg kan ikke lade vær med at tænke på ham, kigger heletiden hans blog og facebook profil...
bliver trist og ja lidt jaloux..
hvorfor skal det være så svært at komme sig over en man elsker?..
jeg tænker på ham konstant og heletiden, tænker på at vi stadig kunne have været gode venner vis vi ikke havde startet noget. OTL
ikke noget med jeg har det dårligt over at jeg er ved at miste ham, så syntes min lille søster os lige hun skal gøre det værre ved at diskutere og starte et skænderi med mig.. og komme med hendes altid klamme og irreterende bemærkninger, som hun nu er så godt til... :i

jeg savner ham, savner at skrive med ham, at være glad og glæde sig til hver dag og stå op med et smil og sige 'det bliver en god dag.'
det kan jeg ikke lige nu, er nedtrykt og ked af det.. ved ikke om ham er kommet sig over mig så hurtigt, men det ser sådan ud.. men jeg ved det ikke.. OTL

Det gør ondt når jeg tænker på ham.. i skolen smiler jeg bare som jeg altid gør og er mig selv, men er jeg det? Nej.. de ser kun der ydre af mig og så tror de at alt går godt... Anko og Nalle er der for mig det ved jeg, deres selvskab hjælper mig da os! men når jeg kommer hjem og er alene, og har tid til at tænke over tingende starter det forfra, jeg sætter mig ind til min computer og er der resten af dagen, så ingen snakker til mig eller irreter mig.. det er måske dumt for jeg kommer til at tænke for meget over tingende der gør mig ked af det..  Det er nok værst når jeg skal sove, man plejer at få en besked 'godnat, sov godt & drøm sødt!<3'  jaaa... jeg blev da glad hver gang jeg fik den.. nu er der bare en sort skærm som ligger på mit bord uden at sige en lyd.
når jeg så får en sms skynder jeg at rive min mobil op af lommen mens jeg håber på det vil være ham der skriver.. OwO
Det ligner ikke mig at være så nedtrykt og ynklig! jeg skammer mig.. OTL

Ingen kommentarer:

Send en kommentar