mandag den 13. februar 2012

Damn..

Okay, så fik jeg endelig taget mig sammen til at lave en blog.. har jeg ville længe men havde nogle problemer med min computer, og den ville ikke lige samarbejde med mig.. OTL  men nu har jeg endelig fået den lavet! :D
hmm, der vil nok for det meste komme emo shit her ind.. men skal nok lade vær med at plage jer alt for meget med det + jeg er heller ikke en som er trist heletiden prøver bare at få det bedste ud af livet så længe det vare, livet er for kort til at side der hjemme og være ked af det!..  jeg er for det meste glad og deler ud af min glæde, og så elsker jeg at hjælpe folk!!.. og håber da os de vil hjælpe mig når jeg er nede, det har de i ihvertfald ind til nu!.. TAK! ^-^

Okay, men jeg har haft lidt problemer de sidste par dage omkring min kær... ex-kæreste.. OTL
og har ikke lavet andet end at gå og tænke over det, og det er for meget at bryde mit lille hoved med, kan ikke overskue alle de ting jeg spekuler over.. så jeg snakker med min dejlige store bror(Anko) og min anden dejlige store bror(Nalle).. i er så søde at i gider hjælpe mig! jeg elsker jer virkelig<3

men i så fald, jeg har rigtig mange spørgsmål til ham, men jeg tør ikke skrive til ham, da jeg føgler at jeg ikke skal kontakte ham mere, selvom jeg så gerne vil skrive til ham. det er bare ikke det samme mere.. OTL
føgler os lidt at jeg måske ikke skulle have valgt det forhold måske?? men som et motto ting ting siger 'Du skal ikke fortryde det, som har fået dig til at smile.' og jeg fortryder det heller ikke, er glad for at det overhovedet blev os, det havde jeg aldrig tænkt, men ville så gerne have haft det skulle vare lidt længere, jeg var virkelig glad for ham!.. hvorfor skal folk altid blande sig og ødelægge ting?? fordi de er jaloux, eller at de ikke ønsker at man skal være lykkelig bare for en kort stund??

Jeg har mange spørgsmål nogle mere private end andre, men jeg kan bare ikke få mig selv til at skrive det til ham... nårh jaa også er der Walk her i weekendten (d. 18) hvor han kommer, jeg tør ikke se ham i øjnene!.. hvad skal jeg gøre når jeg ser ham, give ham et kram? bare gå min vej? eller hvad?... jeg er total blank om det, men vis der er en ting jeg ikke gør og vil ikke gøre så er det at være en led sæk som bare sviner ham til, og bare i det heletaget er ond... det ligener ikke mig at gøre det, så det ville jeg aldrig gøre! :i
og vis jeg gør noget som såre ham så er det ikke min mening, for jeg hader at se folk kede af det, og såret.. vil meget heller hjælpe dem, men jeg kan ikke gøre så meget for ham, kan jeg?
jov jeg kan jo snakke med ham, og spørge om ham er okay og hvordan det går? ville det hjælpe måske?..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar