søndag den 19. februar 2012

Ferie..

Endelig har man ferie, det har jeg virkelig os haft brug for..!

Men det bliver en travlt ferie.. først skal jeg være sammen med Melanie og Anko i weekendten og til walk, så Hannas fødselsdag, over til min far det meste af ferien også skal man til photoshoot sammen med Anko, Dino, Marly og Simon, ikke sikker på at Simon skal med.. Men alt i alt har jeg lovet for meget i ferien! OTL
Også er der tons af lektier jeg skal være færdige med!... Jeg får sku da snart stress! O.o
så spurgte min barndomsveninde (Isabella) om vi ikke kunne være sammen i ferien (sidste vi så hinanden var i sommerferien) og jeg HADER at sige nej! OTL men det blev jeg nødtil og self blev hun da lidt skuffet! :i
Men hun tog det nu pænt og sagde vi bare måtte finde en anden ferie at være sammen i! (Det skal lige siges at hun flyttede til Ranum i nordjyland så det er sjældent vi ser hinanden dsv. )
Nårh, men jeg må heller gå i gang med at læse den engelsk bog vi skal være færdige med efter ferien!.. Men kan ikke tage mig sammen med at læse den. OTL
God ferie! (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar