mandag den 27. februar 2012

Hell Yeah... jeg har fået ny mobil!.. 8DD


Men det vil sige den ellers så gode kamera mobil

jeg havde som tog alle mine gode billeder..
 er givet væk. -tud tud- ;(( 



Ja, min gammle mobil... 
8,1 MP og HD! 8DD 
det var en fucking god mobil!.. 
udover jeg var lidt spastisk til sidst fordi jeg tabte den så meget @_@

Nogle fx. på hvilke billeder den har taget : 





Billedet med øjet er redigeret lidt i farverne (:

Så god en mobil!.. 
så vis man vil have en mobil som tager gode billeder.
 så vælg den heltklart!! ^-^


Også min nye mobil!..
Den har dog kun 8,0 MP.. men er lige så god!^^ 
Og Fuld HD skærm! ^^
og 4,7 tommer skærm O.o
Har ikke taget så mange billeder med den endnu, 
så kan ikke ligge nogle ud, har like 3 billeder på den..

men her er den:


Den er desværre hvid! x..X
Kan ikke lide hvid!...... men de havde den kun i den farve! ;w;
øv bøv.. :i 


Og et billede af mig jeg har tage med den:





Men hold K*** det er en klods af en mobil! xDD
Men den er nu okay! ^^



2 kommentarer: