mandag den 20. februar 2012

Mere Emo shit && -- Rejse

Først.. er der ham, ja han har jo fået kæreste på igen, jeg ved hvem det er, og på en måde er jeg glad på hans vegne fordi at han jo heletiden snakker om denne 'Ham' og at de fik hinanden igen, men på den anden side er jeg knust og virkelig ked af det.. Jeg går og håber på det vil blive os igen, men det er nok ikke sådan det skal gå.. så jeg skal vel bare give slip og give han lidt plads, så de to kan få en chance igen.. Men det bliver svært, og jeg vil gerne være der for ham når han har brug for det og hjælpe ham.


Også noget som ikke er så emo agtigt! :DD
Jov, mig og mine forældre har snakket meget om at jeg skal til østrig i et år og være dernede ved en dansk kvinde vi kender.. hende og hendes mand ejer et gæstehus/hotel hvor jeg så skal hjælpe til, og så tjener jeg nogle penge... hun er alene det meste af tiden fordi hendes mand er skibskok og derfor rejser et halvt år af gangen, så hun syntes det ville være fedt vis jeg kunne komme derned og være i et år. hun har næstern allerede planlagt det hele som:
*Jeg skal ned i en børnehave og være et par timer om ugen, for at komme ud og ikke bare sidde 'derhjemme' og glo.
*Hun vil prøve at få mig ind i ungdomsklubben, så jeg kan komme ud i blandt de unge og lære nogle unge mennesker at kende.
*Så vil hun få mig ind i deres klatre-klub ting de har. (Jeg er højde skræk.. men jeg elsker at klatre og rykke nogle grænser! :DD)

Og så mange andre ting!.. Det lyder mega fedt og jeg glæder mig sygt meget til at komme derned! ^-^
Jov, jeg skal derned i sommerferien med familien fordi vi skal holde Hanna's konfirmation. (hun valgte en rejse i stedet for at holde 'fest')
Og så først skal vi til Win over til min Pap'fars bror og hans kæreste, og der skal vi ca være i en uge og bare hygge os og powershoppe vis det er det vi får lyst til!.. så tager vi en uge i Admont hvor vi skal på bjergvandring, og i et kæmpe vandland og andre nice ting! :DD (Vandlandet er udenfor og vandet er frisk kilde vand fra bjergene! O..o det er fucking koldt at bade i! xDD)
Og det skal ske i uge 27 & 28 juli... tror det var juli ja xDD
Og efter de uger tager min familie hjem og 'efterlader' mig ved Inge.. og så kommer de Igen til jul og henter mig hjem, så jeg kan fejre jul her hjemme i 2-3 uger også skal jeg derned igen, og kommer hjem til sommerferien igen! (:
Og så finder vi lige ud af hvad vi gør til min fødselsdag. (d. 24/11)

Men jeg glæder mig heltvildt!... Der er dog en ting ved det.. Jeg kommer til at savne ALLE jer dejlige mennesker, det bliver svært at sige farvel til jer! ;w;
I ved hvem i er, så jeg gider ikke nævne alle de navne! (:
Jeg har lovet Anko & Nalle at jeg vil holde en 'afskedsfest' inden jeg tager derned.. & Skrive når jeg er i danmark igen så de kan komme og besøge mig!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar