torsdag den 12. april 2012

I Don't get it!

'Jeg Elsker Dig'
Ikke igen!... endnu en jeg såre, han er min ven/Gamer ven som jeg kalder ham... jeg kan ikke se os som andet end venner, og hvor lang tid har han lige snakket med mig?? like 2 uger eller mindre og det var over skype..
han gik i  9. klasse på skolen sidste år, jeg snakkede aldrig med ham eller lagde mærke til ham..  ._.
også snakker han med mig i 2  uger over skype og ser et gammelt billede af mig.. også skriver han 'Jeg elsker dig' til mig.. >..<
Why!?.... I Don't Get It!... really.. :i
Jeg har ingen følser for ham overhovedet.. jeg var i en gruppe samtale med ham og nogle andre da vi begynder at snakke om den hemmelighed Danni, Morten, Lasse og Thais holdet hemmelig for mig i den her uge.. jeg fik dem plaget til at de skulle sige det til miig, efter skole, men de glemte det heletiden!.. xD
Danni skrev det så til mig.. OTL og så i samtalen snakkede vi om det og de var like 'Vi siger det ikke.. eller kun vis vi må for ham'
senere snakkede vi om lan-aften, at hans mor ikke ville have piger med 'Fordi så ville de bare slås om pigen i stedet' (LOOOL! O.o) Thais siger så 'Nej det er nok mere Danni og .. 'ham' der vil slås' og jeg var like 'hvorfor Danni??' jeg plaget dem til at sige det istedet siger 'han' at han kan lide mig.. Det var for god sake ikke det jeg ville vide ._.

Anyway.. han sagde det og jeg blev nød til at afvise ham. Kort og hurtigt, også hoppede jeg af samtalen da jeg ikke længere ville være der af ren akavethed.. ._.
Jeg var måske for hård ved ham?.. jeg ved det ikke.. jeg jeg lader vær med at kontakte ham lige forløblig, så han lige kan tænke lidt.. :i


Ingen kommentarer:

Send en kommentar