tirsdag den 24. april 2012

Drømme..




Lige for tiden er mine drømme mega underlige, men hvornår er de ikke det?! xD
Tror at denne drøm var mere et mareridt end alle de andre.. kan skrive det jeg kan huske fra drømmen.. x.o

Det var ved vandkanten ikke omkring byen med lidt uden for en by.. hvor skibene holdet til. der læ der et hus bygget af træ ude i vandet, der var en bro lignende ting der ud.. ehm.. og jeg var i byen da 4-5 mænd kidnapper mig og jeg bliver spærret inde i hytten.. hytten er bare et stort rum for sig selv, nogle enkelte vinduer, en dør og midt i rummet ved siden af en væg som går et stykke igenmen rummet .. på venstre side er der et bord med en blomst på.. og så er der nogle malerier, hytten er meget lys i sig selv!...
men ja jeg ser det hele fra to vinkler min egen og andres.. fx. en af mændene, mine venner eller familie x.o
men ja der sker en masse.. ... og ser noget fra Nalle's vinkel hun er sammen med Anko og de kan ikke forstå de ikke har set mig i over en uge.. og ingen kan finde mig, eller har set mig.
Tilbage i hytten, sidder jeg heletiden ved blomsten for at finde min trykhed, nogle gange lukker mændene noget mad ind til mig og noget vand.. men jeg spiste det ikke rigtig.. jeg prøvede at komme ud af vinduerne, men de kunne ikke åbnes inde fra.. o.x
der var gåer 2 ugen er ingen kunne finde mig.. og så hopper drømmen frem et godt stykke, og pludselig er der nogle i døren jeg kender da mændene kommer ind og de står omkring mig.. en står med en pistol og truer mig, jeg sidder i hjørnet ved blomsten.. jeg får sparket pistolen ud af hånden på ham og den falder hen til mig.. jeg reagere hurtigt og tager pistolen op i hænderne  retter den mod ham som havde den før, han begynder at gå  tætter på og jeg råber ''STOP det ellers skyder jeg dig!!!'' han griner af mig og siger ''som om en lille en som dig tør skyde mig!..'' eller noget ligende.. også går han tætter på.. hvor jeg med det samme trykker trækkern og rammer ham i venstre siden af brystet.. han falder om og ligger ned.. de andre kigger på ham og så på mig.. og derefter bliver det hele mørkt og jeg vågner fra drømmen... o.x

Den lyder ikke særelig mareridt artig.. men det var en syg drøm.. >...<
og en ubehagelig føles af at være alene og bange! og ikke kunne gøre den mindste modstand..
tænker på om drømmen kunne betyde et eller andet, vil lige tjekke min bog...

Her er hvad der står ved de forskellige ting..:
Bange: At drømme at du er bange og ikke ved, hvad du er bange for, er tegn på, at du ikke har grund til at være bange.
Alene;: Det er godt at drømme, at du overlades til dig selv. Dine venner vil aldrig svigte dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar