mandag den 14. maj 2012

Glæde!

Her i de sidste uger han han virket ked af det, som om han ikke gad snakke med mig, eller skrive.. undgik mig måske??... 
Men i så fald snakkede jeg med ham i over 5 timer i fredags! 8D der var mange akavet tidspunkter hvor vi ikke sagde noget, men da vi spillede LoL i mens gjorde det, det mindre akavet når fx at ,,Du skal købe et BF Sword til din champ i stedet for Ace of rod'' kom ind i samtalen! ^-^ (Nørde sprog (: )
men det var hyggeligt!.. og var mega glad, tror ikke jeg lavede andet end at smile igennem alle timerne! ^-^
Det var rart endelig at høre hans stemme igen!.. har ikke snakket med ham i over 4 måneder.. O_o 

Vi snakkede bla. om hvornår vi skulle være sammen, hver gang jeg nævnte det, svarede han ikke (der er enmer     han undgår at snakke om) blev lidt nederen over det, men vi havde det sjovt anyway! (:
nårh men her i dag skrev vi samme.. ^^ 
Og så spurgte han om jeg kunne være sammen i overmorgen.. det kom mega bag på mig! O.o 
men HOLD KÆFT jeg blive megaaa glad smilet helt vildt og blev os rød i hovedet.. >_<
Har allerede sommerfugle i maven!.. og glad!^^

Nu venter jeg bare på han skal svare på hvor henne det skal svare... han svare så langsomt nogle gang (:
og tvivler lidt på at det overhovedet bliver på onsdag.. men det tager vi til den tid! ^-^ <3

Håber han er den jeg har ledet efter længe!... :33
selv om jeg har snakket med ham i over 2 år... så ved jeg ikke hvordan han er som en kæreste..<3 




Bring It On!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar